ochinredning.blogg.se

Jag delar med mig av mitt hem och min inspiration, allt från minsynvinkel.

Ochinredning.blogg.se

Publicerad 2012-09-25 23:41:57 i Allmänt

Hejsan,
 
Efter att ha drivit en blogg under några års tid som under de senaste åren utvecklades till en bröllopsblogg så tänkte jag stoppa där och behålla den blogg som ett minne. 
Jag tyckte det var på tiden att starta upp en ny som främst kommer handla om inredning och all inspiration kring detta. Det är ett stort intresse och jag får helt enkelt inte nog.
Jag vill gärna dela med mig av mitt intresse men även ha som ett minne. 
 
Hoppas på mycket inspiration! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-25 23:42:53

Test

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-25 23:43:27

Test!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela